قیمت مناسب انواع کاج نوئل در تهران با کیفیت بالا

قیمت کاج نوئل در تهران با کیفیت در مراکز فروش این محصول وجود دارد. کاج نوئل به درخت کریسمس نیز معروف می باشد، که مسیحی ها در زمان عید با این درخت برای خود جشن می گیرند. این درخت دارای برگ های سوزنی شکل بوده، و همیشه هم سبز می باشد. از این درخت در معابر عمومی و اماکن و پارک ها به عنوان چشم انداز استفاده به عمل می اید. چوب این درخت از مرغوبیت زیادی برخوردار بوده است، به صورتی که توجه تاجران را به سوی خود جلب کرده است. 

\"قیمت

نکات مهم در نگهداری از کاج نوئل

\"نکاتراز نگه داری کاج نوئل رطوبت زیاد و به دور از نور خورشید باید قرار بگیرد شرایط دیگری که برای نگه داری این درخت لازم است موارد زیر می باشد:

  • درختچه را درخاک مناسب بکارید درخت کاج در خاک شنی و اسیدی رشد خوبی از خود نشان می دهد.
  • خاک را کمی مرطوب نگه دارید. خاک درخت کاج به طور معمول باید خیس بوده باشد.
  • مطمئن شوید که درخت در معرض نور مستقیم قرار ندارد. حداقل روزی 4 ساعت نور مستقیم خورشید نیاز این درخت بوده است. بنابراین پنجره های شمالی مکان خوبی برای این درخت ها بوده است.
  • در فصل رشد به درخت کود دهید. هر دو هفته یک بار به این درخت باید کود داده شود. کود مناسب برای این درخت کود سه بیشت یا همان کود کامل می باشد.

کاج نوئل آپارتمانی نیز همان طور که از نامش پیدا است برای استفاده در آپارتمان ها می باشد که افراد آپارتمان نشین از این گونه ها برای چشم انداز منزل خود استفاده می کنند.

روش های هرس کردن انواع کاج نوئل

\"روشروشهای هرس کردن این درخت به این صورت است که شاخه های خشکیده و سر شاخه های سبز کاج نوئل برای پر شدن و شاخه زایی قسمت های مناسبی برای هرس می باشند. انواع گونه های این درخت به صورت گونه های زیر می باشد:

  • کاج نوئل سبز
  • کاج نوئل نقره ای

تکثیر کاج نوئل از طریق بذر چگونه است؟

\"تکثیرتکثیر و کاشت این درخت به دو روش صورت می گیرد که یکی به صورت قلمه و دیگری به صورت بذر می باشد. برای کاشت بذر این درخت باید بذر ها را به مدت 24 ساعت خیساند، و  سپس از آب خارج کرده و در دستمال خیس قرار داده، و آنان را در مکانی روشن به دور از نور خورشید قرار دهید. و پس از جوانه زدن بذر ها آن ها را در خاک قرار دهید. کاشت کاج نوئل به این صورت بوده است.

فروش کاج نوئل زیر قیمت بازار در تهران

\"فروشفروش کاج نوئل زیر قیمت در نمایندگی های فروش این محصولات صورت می گیرد. این مراکز همیشه محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رسانند. آبیاری کاج نوئل نیز بستگی به سن درخت دارد. که برای دو سال اول روزانه و برای دو سال به بعد هفته ای باید یک بار آبیاری شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما