مراکز و فروشگاه های تولید و کاشت انواع کاج نوئل در کشور

کاج نوئل از درختان همیشه سبز مخروطی است که کاربرد آن در سال نو میلادی بیشتر است به کاج کریسمس معروف است. کاج نوئل سبز در مناطق معتدل نیم کره ی شمالی می روید که البته تولید کاج نوئل برای استفاده از چوب آن نیز انجام می شود.

\"مراکز

کاشت انبوه کاج نوئل در تهران

\"کاشتکاج نوئل که بومی مناطق سردسیر است و مقاومت زیادی در مقابل سرما دارد تا کنون ۴۰ تا ۵۰ نوع از آن در سراسر جهان شناسایی شده است که نام برخی از آنها کاج نوئل سبز، کاج نوئل آبی و نوئل کانادایی و … است. درختان کاج نوئل ارتفاعی بین ۲۴ تا ۳۰ متر دارند.

چوب این نوع درختان به خاطر پرکاربرد بودن آن در مصارف  نجاری و ساخت مبل و … یکی از بهترین درختان چوبده در کشورهای اروپایی و جهان به شمار می آید.

درختان کاج نوئل در هر خاکی که زهکشی خوبی داشته باشد مانند شنی و رسی خوب رشد می کنند اما به خاطر اینکه ریشه ی این نوع درختان در سطح خاک است در زمان باد تند احتمال واژگونی و افتادن روی خاک زیاد است.

اگر به فضای سبز و پارک های جنگلی در تهران رفته باشید شاهد کاشت انبوه کاج نوئل و چندین نوع درخت کاج دیگر خواهید بود که برای زیبا سازی فضای عمومی شهر کاشته شده اند.

کاشت کاج نوئل علاوه بر تکثیر به روش طبیعی در جنگل های مناطق سرد سیر جهان به دو روش دیگر تکثیر پیدا می کند یکی به روش کاشت بذر و دیگری به روش قلمه زنی.

پرفروش ترین نوع کاج نوئل در کشور

آبیاری کاج نوئل همانند سایر کاج ها کار سختی نیست وبه این صورت که خاک آن باید همیشه مرطوب باشد و آبیاری آن در فصل بهار و تابستان دقت بیشتری می خواهد. آبیاری هفته ای یک بار مناسب خواهد بود.

کاج نوئل سبز درختی زینتی ایت که به خاطر کریسمس پرفروش است نوع کاج است.

کاج نوئل علاوه بر استفاده در پارک ها و فضای سبز و حیاط ها می توان در آپارتمان نگهداری کرد.

کاج نوئل آپارتمانی که اندازه و حجم کوچکی دارد علاوه بر اینکه  بیشتر در مراسم کریسمس مورد استفاده قرار می گیرد اما در سایر زمان نیز برای زیبایی و تزئین آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید این نوع کاج ها می توانید به گلخانه های محل کاشت این نوع درختچه مراجعه کنید یا اینکه از طریق  اینترنت و مشاهده در چندین سایت و مقایسه ی قیمت ها نسبت به خرید آن اقدام کنید.

این نوع درختان به خاطر زیبایی و تزئینی بودن در اکثر مناطق جهان کاشته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما