بازار فروش انواع کاج نوئل با کیفیت بالا در ایران

کاج نوئل از جمله گونه های بسیار پر طرفدار درخت کاج است که به واسطه استفاده در کریسمس از این محبوبیت برخوردار است. این گونه در مناطق نیمکره شمالی‌ و مناطق سردسیر تا مناطق گرم و معتدل بسیار دیده می شود و دارای برگ های سوزنی است که به همین علت کمتر دچار آفت و بیماری می شود. این گیاه علاوه بر اهداف تزئینی در کریسمس، می تواند به علت دارا بودن چوب مرغوب در صنایع مختلفی مانند مبل سازی هم استفاده شود چرا که چوب این درخت از مرغوب ترین انواع چوب در دنیا محسوب می شود. بازار کاج نوئل سبز در روز های نزدیک کریسمس بسیار داغ است و بخش عمده ایی از فروش این درخت در این روز ها صورت می گیرد.

\"بازار

ویژگی های جالب کاج نوئل در چیست

\"ویژگیدرخت کاج نوئل از انواع درختان کاج محسوب می شود که همیشه سبز است و برگ های آن عمدتا در طول سال نمی ریزد. این درخت از چوب بسیار مرغوبی برخوردار است که می توان از آن در صنایع متنوع تجاری ساختمان سازی، مبل سازی و کاغذ سازی استفاده کرد. 

کاشت کاج نوئل در خاک های مختلفی به شرط زهکشی خوب صورت می گیرد. با این حال رشد این گیاه در خاک های خنثی و اسیدی بیشتر است. در سال های اول کاشت این درخت آبیاری به صورت منظم نیاز است و پس از این مدت آبیاری به صورت هفته ایی کفایت می کند.

این گیاه قادر است در شرایط مختلف آپارتمانی و غیره به رشد خود ادامه دهد که میزان رشد کاج نوئل آپارتمانی کمتر است و روزانه به حداقل چند ساعت نور خورشید احتیاج دارد. درخت کاج در مناطق سردسیر رشد به مراتب بیشتری دارد و بیشتر هم در این مناطق یافت می شود و به روش های مختلفی می توان آن را تکثیر کرد که قلمه زدن و استفاده از بذر از جمله این روش ها است.

کاج نوئل به چه درختی مشهور است

\"کاجکاج نوئل به درخت کریسمس مشهور است که مردم در نقاط مختلف دنیا با تزئین های متفاوت این درخت به استقبال جشن کریسمس می روند. تزئیناتی که افراد مختلف برای آن به کار می برند متفاوت است. انواع این درخت مانند کاج نوئل نقره ایی و سبز در روز های نزدیک کریسمس در فروشگاه های مختلف به فروش می رسد که قیمت آن در این ایام مناسب تر از ماه های دیگر است.

برای خرید کاج نوئل می توان به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی به مراکز فروش و پرورش این گیاه مراجعه کنید و خرید محصول مورد نظر خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما