شرکت پخش کننده آگاو طلایی

آگاو طلایی یک گیاه خنجری است که آن را می توان در مناطق حاره آن را یافت که اغلب در پارک ها و باغ ها دیده می شود و آن را در فصل تابستان باید خارج از خانه نگهداری کرد ولی درسیار فصول در خانه نیز امکان نگه داری ازآن وجود دارد.

\"آگاو

گیاه آگاو طلایی چیست؟

گیاه آگاو طلایی یک گیاه خنجری شکل می باشد که در مناطق گرمسیر بیشتر یافت می شود.گیاه آگاو طلایی از خانواده گیاه نرگس است و دارای 300 گونه دیگر نیز می باشد.
برگ های این گیاه طولی ضخیم و گوشتی دارند که هر کدام از آن ها دو متر نیز هست.جالب است بدانید که آگاو یک گیاه بدون ریشه است.این گیاه همیشه سبز بوده و تا 8 متر نیز رشد می کند.
نکته جالب توجه در مورد آگاو این است که این گیاه در هر آب و هوایی رشد می کند اما در برخی مکان ها رشد جالبی ندارد.
آگاو ها برای استفاده در باغ بسیار عالی می باشند چون جلوه فوق العاده زیبایی به فضای باغ می بخشند

\"آگاو

کاربرد های آگاو چیست؟

آگاو ها از آن دست گیاهانی هستند که کاربرد های فراوانی دارند.این گیاه هم در صنعت و هم در پزشکی بسیار ایفای نقش می کند و از این جهت بسیار تحسین برانگیز است.
بخشی از کاربرد های آگاو در صنعت به شرح زیر است:

  •  کاربرد تزیینی و فضای سبز و محوطه سازی
  • مصارف غذایی
  • کاربرد بسیار در الیاف
  • کاربرد در صنعت پزشکی

پزشکی حال حاضر جهان هر روز و هر روز در پی ان است که با تولید دارو ها و واکسن های بیشتر زندگی را برای اهل کره زمین آسان تر سازد و در این راستا از گیاه آگاو نیز کمک گرفته است که شامل موارد زیر می باشد:

  •  قطع تب در صورت خوردن مغز گیاه
  • التیام زخم های عمیق، در صورت پماد کردن مغز آگاو
  • پماد شیره تازه آن برای التیام دندان درد و چشم درد عالی است.
  • خوردن شیره تازه آن قاعده آور میباشد.

حال که از خواص این گیاه آگاه شده اید، حتما یک آگاو تهیه کرده و یا با صبر و حوصله این گیاه را پروش بدهید که هم جلوه عالی به منزل یا حیاطتان می بخشد و هم در صورت لزوم می توانید استفاده های دیگر نیز از آن بکنید.

\"آگاو

خرید گیاه آگاو طلایی

این گیاه را فقط و فقط از گلخانه ها تهیه نمایید و پس از خرید حتما از صاحب گلخانه طریقه نگهداری از آن را بپرسید و برای رشد و نگه داری آن از یک باغبان یا گلخانه دار حرفه ای مشورت لازم را بگیرید.
در غیر این صورت پروژه شما با شکست مواجه خواهد شد و این گیاه آنطور که باید و شاید نمی تواند خود را نشان بدهد.

تماس با ما