قیمت عمده شمشاد طلایی عباس مفرد ارزان تر از بازار گل ، ارسال قیمت عمده شمشاد طلایی جهت خرید و فروش شمشاد طلایی

قیمت عمده شمشاد طلایی عباس مفرد به دلیل ارسال بار از تولیدی همواره ارزان تر از بازار گل می باشد. مشتریان محترم می توانند قبل از خرید و فروش شمشاد طلایی ، از طریق تماس با مشاوران ما از آخرین اخبار قیمت عمده شمشاد طلایی آگاهی یابند. ارسال هر روز شمشاد طلایی به تهران اصفهان و کرج با قیمت عمده شمشاد طلایی از تولیدی

شمشاد طلایی

\"قیمت

شمشاد طلایی جزو گیاهان زینتی است که بومی کشور ژاپن می باشد.
این گیاه که با نام علمی Euonymus japonica Aureo Marginata می باشد در تمام دنیا قابل شناسایی است.
ازدیگر ویژگی های شمشاد طلایی می توان به این مورد اشاره کرد که جزو گیاهان ساقه چوبی بوده و در حالت طبیعی بدون دخالت انسان می تواند تا ارتفاع 15 متر به خوبی رشد کند.
اما به دلیل اینکه این گیاه ذاتا\” بسیار ظریف است باغبان ها در طراحی فضای سبز همواره بر هرس کردن و کوتاه نگاه داشتن شمشاد طلایی اصرار می ورزند.
از دیگر ویژگی های این گیاه نداشتن خزان در فصل سرما است. همین خصوصیت سبب شده تا علاقه مردم نسبت به خرید شمشاد طلایی دو چندان شود.

شمشاد طلایی در کشور ما

\"قیمت

شمشاد طلایی درایران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. به همین سبب مردم در طراحی های فضای سبز خود همواره از این گیاه زینتی بهره می برند.
در کشور ما قیمت عمده شمشاد طلایی به عوامل متعددی بستگی دارد از این رو شمشاد طلایی در سایز ها و کیفیت های متفاوتی به دست مشتریان می رسد.
اگر سری به شهر های مختلف ایران بزنید خواهید دید که درطراحی فضای سبز بسیاری از پارک ها و بوستانها و همچنین در بلوار بسیاری از خیابانها به طول چندین کیلومتر از شمشاد طلایی استفاده شده است.

تولیدی شمشاد طلایی

\"قیمت

تولیدی شمشاد طلایی اولین جایی است که تعیین کننده قیمت عمده شمشاد طلایی می باشد.
برای تولید شمشاد طلایی نیاز است تا تمام شرایط برای تکثیر و پرورش این گیاه فراهم باشد.
استان های شمال کشور با دارا بودن تمام شرایط تولیدی و تولید صد ها هزار گلدان شمشاد طلایی در هر سال همواره به عنوان بزرگ ترین تامین کننده گان بازار گل و گیاهان زینتی در سطح ایران شناخته شده اند.
از مهم ترین عوامل تولید در شمال کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بارش های جوی: همه ما به خوبی میدانیم شمال کشور در طول سال همواره مورد بارش های فراوان باران قرار میگیرد. این امر سبب شده تا کشت و کار کشاورزی با آب شیرین بسیار آسان تر از سایر مناطق ایران صورت بپذیرد.
  • آب و هوا: از دیگر ویژه گی های شمال کشور میتوان به داشتن هوای شرجی اشاره کرد.
    وجود هوای شرجی در کنار فصل گرما موجب تسریع در رشد گیاهان علی الخصوص شمشاد طلایی می گردد.
  • خاک: اکثریت قریب به یقین خاک های جلگه ای استان های شمال کشور حاصلخیز و قابل کشت و ذرع می باشد.
    به همین سبب هر کشاورزی که بخواهد در زمین خود اقدام به تکثیر و پرورش شمشاد طلایی کند هیچ مانع مهمی بر سر راه خود نمی بیند.
  • فرهنگ: قابل ذکر است اکثریت جمعیت مردمان شمال ایران کشاورز بوده و این فرهنگ کار کشاورزی در ذهنیت مردم به خوبی جا افتاده است.
  • قیمت عمده شمشاد طلایی: از مهمترین عواملی که موجب می شود تا کشاورزان و باغداران ترغیب به تولید این گیاه زینتی شوند قیمت عمده شمشاد طلایی می باشد.
    در چرخه بازار گل و گیاهان زینتی این تولید کننده است که در ابتدای راه قیمت عمده شمشاد طلایی را تعیین میکند و به بازارهای گل و گیاهان زینتی کلان شهرهای سراسر ایران محصولات خود را ارسال می کنند.

نحوه تولید شمشاد طلایی

\"قیمت

تکثیر و پرورش شمشاد طلایی دارای مراحلی است که باید آنها را به ترتیب انجام داد.
در ادامه با هم به مرور مهم ترین عملیات تولید شمشاد طلایی می پردازیم:

  1. زمان شروع تکثیر قلمه: هرچند شمشاد طلایی را در بیشتر طول سال با رعایت اصول و نکات مربوطه می توان تکثیر نمود اما بهترین زمان انجام این کار در فصل پائیز و در ماه های مهر و آبان است.
  2. خزانه: قبل از اینکه قلمه ها آماده شوند می بایست خزانه را فراهم نمود تا به محض قلمه گیری در خزانه نشا شوند.
    برای تهیه خزانه باید از خاک ماسه دار استفاده شود زیرا با انجام این کار عملیات ریشه زایی تسریع می یابد.
  3. قلمه: قلمه ها از گیاه مادری شمشاد طلایی تهیه می شوند برای اجرای این کار باید دقت نمود تا ساقه های بالغ و چوبدار انتخاب شوند. در ضمن طول قلمه ها نیز بین 10 تا 15 سانتی متر است.
  4. آبیاری خزانه: به دلیل اینکه قلمه ها فاقد ریشه هستند بغیر از روز های بارانی در سایر اوقات باید هر روز خزانه را آبیاری نمود تا قلمه ها شادابی خود را حفظ نمایند.
  5. زمان جدا سازی قلمه از خزانه: مدت چند ماه طول میکشد تا قلمه های شمشاد طلایی ریشه دار شوند و آماده جدا سازی از خزانه گردند.
    برای انجام این کار فصل زمستان و در ماه اسفند بهترین زمان ممکن است.
  6. کاشت در گلدان: پس از اینکه قلمه ها از خزانه جدا شدند باید در گلدان مورد نظر طبق سفارش نیاز بازار در همان اسفند ماه کاشته شوند.
  7. پرورش شمشاد در گلدان: شمشاد طلایی در گلدان نیز احتیاج به رشد و نمودارد تا باز هم به سایزی برسد که جوابگوی نیاز مشتریان عزیز برای طراحی فضای سبز باشد.
  8. زمان ارسال نهایی شمشاد طلایی به بازار گل و گیاهان زینتی: حدود 6 ماه دیگر زمان لازم است تا شمشاد طلایی ریشه هایش را در گلدان پر کند و شاخ و برگ هایش را بپروراند.
    در انتهای کار از ماه شهریور و مهر به بعد تولید کننده با اولین قیمت عمده شمشاد طلایی را روانه بازار گل و گیاهان زینتی می کند.
    لازم به ذکر است که قیمت عمده شمشاد طلایی در تولیدی ها برابر با یک سوم قیمت عمده شمشاد طلایی در بازار گل و گیاهان زینتی کلان شهر های سراسر کشور می باشد.

سایز گلدان شمشاد طلایی

\"قیمت

یکی از مهم ترین موارد برای تعیین قیمت عمده شمشاد طلایی سایز گلدان شمشاد طلایی می باشد.
سایز گلدان های شمشاد طلایی موجود در بازار به قرار زیر می باشد:

  • گلدان سطل 3
  • گلدان سطل 4
  • گلدان سطل 7
  • گلدان سطل 10
  • گلدان سطل 12
  • گلدان سایز نیمه زباله
  • گلدان سایز سطل زباله
  • گلدان جعبه 40
  • گلدان جعبه 45
  • گلدان جعبه 50
  • گلدان جعبه 60

بدیهی است که با تغییر سایز هر گلدان قیمت عمده شمشاد طلایی نیز تغییر یابد.
زمانی که گیاه به رشد خود ادامه می دهد علاوه بر قیمت خرید گلدان سایز بزرگ تر نیاز های دیگر گیاه به باغبانی و سایر امور هم بر روی قیمت عمده شمشاد طلایی تاثیر گذار هستند.

نیازمندی های زیستن شمشاد طلایی

\"قیمت

شمشاد طلایی نیز مانند سایر گل و گیاهان زینتی نیازمند رسیدگی و باغبانی مختص به خود است.
از این رو لازم است تا باغبان ها در خصوص این امور اقدامات لازم را اجرا نمایند تا گیاه شمشاد طلایی با بهترین کیفیت به رشد خود ادامه دهد.
مراقبت و نگهداری شمشاد طلایی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت عمده شمشاد طلایی می باشد.
با ما همراه باشید تا در ادامه به مهمترین نکات باغبانی و نیازمندی های پرورش شمشاد طلایی بپردازیم:

  • نور:شمشاد طلایی نور خورشید را بسیار دوست دارد
    اگر شمشاد طلایی را از نور خورشید دور کنیم خواهیم دید که برگ های طلایی به رنگ سبز گرایش پیدا خواهند کرد
  • خاک: شمشاد طلایی گیاهی بسیار مقاوم بوده و به راحتی می تواند خود را با بسیاری از خاک ها وفق بدهد.
    اما برای اینکه این گیاه از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و از قیمت عمده شمشاد طلایی کاسته نگردد می توان از ترکیب خاک کامل بهره برد.
    برای تولید این ترکیب می توان از مخلوط خاک باغچه، ورمی کمپوست و خاک باغچه استفاده کرد.
  • دما: شمشاد طلایی در زمستان دمای منفی 10 درجه زیر صفر و در تابستان تا دمای 60 درجه را می تواند تحمل کند.
    اما در این بین بهترین دما محدوده بین 25 تا 35 درجه سانتی گراد بهترین حالت برای انجام فعالیت فتوسنتز و رشد شمشاد طلایی می باشد.
  • آبیاری: همان گونه که قیمت عمده شمشاد طلایی در سایزها و کیفیت های مختلف، متفاوت است، نیاز به آب برای شمشاد طلایی در موقعیت های مختلف نیز متفاوت است.
    برای شرح این منظور آبیاری به چهار قسمت تقسیم می شود:
    • فصل تابستان شمشاد طلایی در گلدان: بیشترین نیاز شمشاد طلایی در این حالت می باشد زیرا گلدان آبهای اضافی را از خود دفع می کند و در زمان خشکی به گلدان باز نمی گردد پس بهتر است هفته ای بین 5 تا 7 بار آبیاری شود.
    • فصل زمستان شمشاد طلایی در گلدان: در این حالت دمای کمتری نسبت به تابستان به شمشاد طلایی وارد می شود پس بنا براین هفته ای 1 تا 3 بار آبیاری نیاز می باشد.
    • فصل تابستان شمشاد طلایی در باغچه: به دلیل این که در این حالت ریشه های شمشاد طلایی در زمین فرو رفته اند پس از آبیاری، زمین آبهای اضافه را به محیط دورش می سپارد و به صورت رطوبت ذخیره می نماید پس هفته ای بین 2 تا 4 بار آبیاری کفایت می کند.
    • فصل زمستان شمشاد طلایی در باغچه: در این حالت شمشاد طلایی به کمترین میزان آب برای زیستن نیاز دارد زیرا هم هوا سرد بوده و تبخیر آب پائین می باشد و هم میزان نزولات باران بیشتر از بقیه سال است. برای این حالت در صورت نیاز هفته ای یک بار آبیاری کفایت می کند.
  • هرس: شمشاد طلایی گیاهی بسیار هرس پذیر می باشد.
    این خاصیت در شمشاد طلایی به قدری ملموس است که بسیاری از باغبان ها شمشاد طلایی را با اشکال مختلف هندسی و حتی شکل حیوانات مختلف نیز می آرایند.
    هرس شمشاد طلایی بنا به تشخیص باغبان می تواند هر موقعی از سال باشد اما بهترین حالت در اوایل فصل پائیز و مهر ماه است.
  • کود:مصرف کود برای شمشاد طلایی عموما در تولیدی ها صورت می پذیرد وکمتر کسی در باغچه ها برای شمشاد طلایی از کود استفاده میکند.
    اما در صورتی که مایل به انجام این کار هستید می توانید در اوایل فصل بهار از کود های ازته مایع محلول در آب استفاده کنید.

بازار شمشاد طلایی

\"قیمت

شمشاد طلایی را می توان در بازار های گل و گیاهان کلان شهرهای سراسر ایران یافت.
صاحبان نمایشگاه ها و غرفه های گل و گیاهان زینتی همواره با دانستن قیمت عمده شمشاد طلایی از تولیدی ها اقدام به خرید عمده می نمایند.
بدیهی است قیمت عمده شمشاد طلایی شامل تخفیف های ویژه ای می گردد.
از دیگر مزیت های خرید عمده می توان به کیفیت بالای ارسال مستقیم این گیاه از تولیدی اشاره کرد که به نسبت قیمت عمده شمشاد طلایی ارزان تر نیز می باشد.
از دیگر مواردی که در خصوص بازار شمشاد طلایی می توان ذکر کرد این است که قیمت عمده شمشاد طلایی در بازار گل و گیاهان زینتی کلان شهرهای سراسر ایران سه برابر قیمت عمده شمشاد طلایی در واحد های تولیدی می باشد. حال در نظر بگیرید با خرید عمده، قیمت عمده شمشاد طلایی باز هم موجب تخفیف های عالی می گردد.

قیمت عمده شمشاد طلایی

\"قیمت

عوامل زیادی در تعیین قیمت عمده شمشاد طلایی نقش دارند که برخی از آنها به قرار زیر هستند:

  • هزینه های تولید نشا
  • خرید گلدان و خاک مناسب
  • کود و سم
  • هزینه های باغبانی

تغییر در هر کدام از تعرفه های بالا می تواند تغییر دهنده قیمت شمشاد طلایی در واحد های تولیدی باشد.
اما در این بین مهم ترین فاکتور افزایش قیمت عمده شمشاد طلایی فروش این محصول در بازار های بزرگ گل و گیاهان زینتی در کلان شهر های بزرگ می باشد.
این در حالی است که بسیاری از مشتریان در جریان ارزان بودن قیمت عمده شمشاد طلایی در تولیدی های شمال کشور نیستند.
شما هم اکنون می توانید جهت دریافت آخرین اخبار قیمت عمده شمشاد طلایی از طریق تماس با مشاوران ما در واحد فروش تماس حاصل نمائید.
مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در خصوص قیمت عمده شمشاد طلایی خرید و فروش این گیاه زینتی به صورت عمده هستند.

تماس با ما