لیست ارزان ترین قیمت سرو در شیراز

لیست ارزان ترین قیمت سرو در شیراز توسط سایت ما اعلام و دائما بروز میشود. این سرو یکی از مقاوم ترین گونه های سرو در ایران است و انتخاب مناسبی برای ایجاد فضاهای سبز میباشد.

\"لیست

سرو

درخت همیشه سرسبز و مقاوم سرو در اکثر نقاط کشورمان به وفور یافت میشود و اصلی ترین تفاوت آن با درخت کاج در شکل برگ ها و میوه این درختان است. برگ درختان سرو سوزنی، کوتاه، گوشتی و بهم پیوسته است و به دلیل رشد بالایی که این درخت دارد همواره سرسبز است.نیاز های درخت سروبطور کلی درخت سرو، درختی مقاوم است که احتیاج به مراقبتی ندارد. این گیاه به سرما و گرما مقاوم بوده و تغییر دما مشکلی برایش ایجاد نمیکند.
آفتاب کامل یکی از نیازهای اساسی این درخت است و با سایه ارتباط خوبی ندارد.
آبیاری این گیاه فقط در یکی دو سال اول کاشت آن بصورت منظم اهمیت دارد و پس از آن خیس شدن خاک آن توسط باران و رطوبت موجود در هوا برایش کافیست. نوع خاک درخت سرو نیز اهمیتی ندارد و فقط خاکی که درست زهکشی شده باشد برایش کافیست.

\"لیست

لیست ارزان ترین قیمت سرو در شیراز

سرو شیراز یکی از گونه های درخت سرو است با قامتی بلند شکل آن مخروطی است و ارتفاع آن تا ۱۸ متر هم میرسد. تنه این درخت به رنگ قهوه ای تیره و باریک و برگ های آن به رنگ سبز تیره و بسیار پر و متراکم است و تا سطح زمین پوشیده شده است. این درخت برای کاشت های تک درخت بسیار مناسب بوده و شکل خطی زیبا و یکنواختی را بوجود می آورد.
در صورتیکه این درخت در برابر رطوبت زیاد و خاک غنی قرار بگیرد، شاخه های آن خم و آویزان میشود و بدین تریتیب از شکل زیبای خود خارج میشود.

\"لیست

قیمت سرو شیراز

سرو شیراز یکی از زیباترین نهال های سرو است که به دلیل شکل ظاهری زیبایش بسیار مورد توجه است. خرید و فروش این نهال در فروشگاه های مخصوص گل و گیاه، گلخانه ها و سایت های فروش آنلاین انجام میگیرد.
فروشگاه ما سالیانه با تولید و کاشت بیش از صدهزار اصله سرو شیرازی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بشمار میرود. لیست قیمت نهال های سرو شیراز دائما در سایت ما به روز شده و خرید را برایتات آسان میکند.
تمامی قیمت های ما عادلانه و مناسب است و شما میتوانید به راحتی با مقایسه قیمت ما با دیگر سایت ها، خریدی مطمئن انجام دهید.

تماس با ما