تولید کننده انواع کاج نوئل مرغوب با مناسب ترین قیمت در کشور

امروزه استفاده از درخت کاج نوٸل که به درخت کاج کریسمس معروف است، بسیار رایج شده است. این درختان در دو نوع کاج نوئل آبی و کاج نوئل سبز پرورش داده می شوند. اخیرا انواع مختلف این محصول با مرغوبیت و کیفیت مناسب در ایران پرورش داده می شود. تولید کننده کاج نوئل مرغوب، این درخت را با نازل ترین قیمت در اختیار مردم قرار می دهد.

\"تولید

شرایط نگهداری و محافظت از کاج نوئل

\"شرایطدرختان کاج نوٸل باید در شرایط نسبتا خاصی نگهداری شوند چون از درختان مناطق سردسیر هستند، این درختان بیشتر در آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و نباید زیر نور مستقیم خورشید قرار گیرد.

شرایط نگهداری و محافظت از کاج نوٸل به مراتب سخت تر از نگهداری سایر درختان تزیینی می باشد، نیاز به اکسیژن فراوان دارند و باید همیشه خاک آن مرطوب باشد.

عوامل موثر در قیمت گذاری کاج نوئل

\"عواملیکی از عوامل موثر در قیمت گذاری کاج نوٸل رنگ و نوع آن می باشد، که در دو رنگ موجود می باشد، رنگ سبز به مراتب پر طرفدارتر از رنگ آبی آن می باشد.

درخت کاج نوٸل درختی است که در فصل زمستان بیشر به فروش می رود و یافت می شود، قیمت آن در فصل های مختلف به خاطر کمبود آن کم و زیاد می شود که فصل ها هم جز عوامل موثر آن می باشند.

خرید کاج نوئل از گلخانه ها بسیار ارزان تر از بازار می باشد بهتر است برای تهیه آن به گلخانه ها مراجعه نمود.

کاج نوئل در چه مناطقی رشد می کند؟

\"کاجکاج نوٸل در مناطق معتدل و سردسیر بهتر رشد می کند، اما امروزه کاشت کاج نوئل در گلخانه ها با میزان دما و رطوبت مناسب بسیار زیاد شده است و به آسانی در اختیار مردم قرار می گیرد.

کاج نوٸل بخاطر زیبایی خاصی که دارد و از طرف دیگر درخت کریسمس هم می باشد امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل گلخانه های زیادی در سراسر کشور شروع به پرورش این درخت زیبا کرده اند و آن را به صورت عمده وارد بازار می کنند.

تکثیر کاج نوئل از طریق بذر چگونه است؟

\"تکثیرتکثیر کاج نوٸل از طریق بذر به مراتب سخت تر از قلمه زدن آن می باشد چون از طریق بذر اگر شرایط ایده آل برای آن محیا نشود برگ های آن نا منظم رشد می کند و زیبایی خود را از دست می دهد ولی امروزه مهندسین کشاورزی ما، با علم خود توانسته اند آن را به خوبی پرورش داده و وارد بازار کنند.

آبیاری کاج نوئل باید با زمان و دقت مناسبی انجام شود تا بتوان آن را از طریق بذر تکثیر نمود چون یکی از مهم ترین اصل برای پرورش این درخت آبیاری مناسب آن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما