مراکز پخش و فروش عمده کاج نوئل با قیمت مناسب در شمال

فروش عمده کاج نوئل قیمت مناسب مشتریان را ترغیب به خرید آن می کند. مراکز پخش و فروش عمده کاج نوئل با قیمت مناسب درشمال کشور فعالیت می کنند. کاج نوئل درختی است پر رشد و واسطه کریسمس از معروف ترین کاج ها می باشد.

\"مراکز

عوامل موثر در قیمت گذاری انواع کاج نوئل

\"عواملعوامل موثر در قیمت گذاری انواع کاج نوئل زیبایی برگ ها و جنس چوب آن است زیرا مردم مسیحی این درخت را برای جشن کریسمس تهیه می کنند و معیار خرید آن ها زیبا و مرتب بودن برگ های این درخت است، چوب این درخت نیز برای کار های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. چوب این درخت در صنعت مبل سازی و میزهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل محکم بودن آن خریداران زیادی دارد.

قیمت این درخت ثابت نیست و با نزدیک شدن به شب کریسمس قیمت آن بسیار بالا می رود. مسیحیان این درخت را خریداری کرده و از آن در جشن استفاده می کنند‌. البته در ایران خریداران زیادی ندارد و قیمتش نیز بالا نمی رود زیرا مسیحیانی که در ایران زندگی می کنند بسیار کم هستند و بیشتر در کشور های خارجی خریدار دارد.

در خارج وقتی ایام کریسمس فرا می رسد تقاضا برای خرید این محصول زیاد می شود و شب کریسمس یکی از تاثیر گزارترین عوامل قیمت گزاری این درخت می باشد. برای خرید کاج نوئل به مغازه های تجهیزات جشن مراجعه نمایید.

کاشت انبوه انواع کاج نوئل در شمال

باغداران گیلانی به کاشت انبوه انواع کاج نوئل در شمال کشور می پردازند زیرا برای آن ها سود بسیار زیادی دارد. کاج نوئل آبی، کاج نوئل سبز و کاج نوئل آپارتمانی از جمله درخت های کاشته شده توسط باغداران گیلانی است. کاشت کاج نوئل کار زیاد سختی نیست فقط باید از افراد با تجربه در این زمینه کمک گرفت.

در دوسال اول کاشت آبیاری منظم برای این گیاه مهم است اما پس از دوسال هفته ای یکبار آب دادن کافی است. این گیاه در روز به شش ساعت نور خوشید نیاز دارد، این گیاه مانند اکثر کاج ها در برابر سرما مقاوم است و طالب هوای خنگ و رطوبت بالا می باشد. هرس کردن شاخه های خشک پیشنهاد می شود.

هر سه الی چهار ماه یکبار  باید کود دهی را شروع کنید. بیماری باکتریایی این گیاه معمولا به صورت خشک شدن و مردن شاخه های درخت از پایین به سمت بالا خود را نشان می دهد. در هر نوع خاک می شود این گیاه را پرورش داد. به دمای سرد نیاز دارد. خاستگاه این گیاه مناطق معتدل نیمکره شمالی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما